12.9.09

ATV 開心大發現 - 薯皮易脫皮法

好厲害呀, 估唔到脫蛋殼既方法, 用O黎脫薯仔皮都得, 仲要仲容易過脫蛋殼O架, 以後整薯茸同薯仔沙律就輕鬆容易得多啦!

沒有留言: