11.9.09

ATV 開心大發現 - 嫩滑豬潤

我從來都唔會煮豬潤, 因為唔識煮, 煮都好似柴皮咁. 原本蕃薯粉可以簡單解決此問題, 以後可以在我的食譜中加人豬潤了, 可用在外開餐才有得食. 不過, 唔好食咁多呀, 好高膽固醇喔!

沒有留言: